آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

فقط عکس

1390/6/29 10:59
نویسنده : مامانی
2,662 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم کوچولو برای اولین بار رفته آرایشگاه و موهای کوچولوش رو کمی مرتب کرده مامان جون جون گفت برای چی دست به موهای دخترم زدی!!

عسلی بعد از اولین آرایشگاه رفتن ، البته مامان جون جون گفت برای چی دست به موهای دخترم دست زدی.بابا فقط کمی مرتبشون کردم!!

 

عسلی در حال تخلیه سوپر خونه مامان جون جون وای وای ای دختر شیطون

شیطونک در حال تخلیه سوپر مامان جون جون . مگه چیه بذار استعداد بچه ام شکوفا بشه!

عسلی و آقا فیله

عسلی و آقا فیله دختر همسایه تلت رو گذاشت رو سرت

آرشیدا خانوم بر روی هود آشپزخونه ( دایی از خودت شیطونتر )

به به دختر خانوم اون بالا چیکار میکنی آخه رو هود واسه چی رفتی ولی عشق کردی هان. ای دایی شیطون.

بازی جدید خانوم خانوما

بازی جدید دختر گلم پتو ، ملافه حتی بالشش رو میذاره رو سرش و یه نفس از سر رضایت میکشه

عکس آتلیه - پنج ماهگی

اولین عکس آتلیه خانوم مامان تو چهار ماه ونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آترینا
28 شهریور 90 10:06
سلام خانم خانما ماشاالله چقده نازی بووووووووووووس
مامان آراشیدا قند و عسل
28 شهریور 90 11:53
ممنون لطف دارین
خاله انیس
28 شهریور 90 13:30
الهی فدای این ملوسک خوشگل عزیزم ماشالا به جونت نازنین دیگه وقتشه بیام بخورمت - شوخی کردم با با - تو عسل رو فقط باید بوسید
خاله انیس
28 شهریور 90 13:33
مامان خانم فکر کنم من با فیل عکس گرفتم نه با خرسی آخه تو چرا تو که متخصصی در این زمینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان آراشیدا قند و عسل
29 شهریور 90 10:58
ای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله انیس اشتب شده از بس درگیر خرس بزرگش هستم حواسم نبوده موقع نوشتن ببشخید!!!!
مامان طاها
29 شهریور 90 12:24
مرسی آرشیدا خانم شما هم خیلی نازه از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.
سارا
30 شهریور 90 10:35
سلام چقدر دختر نازي داريد ماشالا. خدا حفظش كنه
رادین کوچولو
30 شهریور 90 12:37
وای چه دختر خوشگلی داری خاله
مامان آرشیدا قند عسل
30 شهریور 90 13:07
ممنون مامان مهربون طاها جونم لطف دارید.منم طاها رو میبوسم
مامان آرشیدا قند عسل
30 شهریور 90 13:08
سلام سارا جونم ممنون عزیزم.
مامان آرشیدا قند عسل
30 شهریور 90 13:09
ممنون عسل خاله.
مامان طاها
15 مهر 90 10:59
ملوسی من چه طوره؟ خبری ازش نیست؟
مامان اسراواسما
15 مهر 90 13:50
واااااای چقدر نازه این ملوسک قررررربونتم خاله جون اجازه میدی یه ذره اون لپای خوشگلتو بکشماخه بادیدن عکست خیلی هوس کردم