آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

عشق من، روز دختر بر تو مبارک

1390/7/7 12:37
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک مبارک روز دختر بر تو عشق مامانی مبارک خوشگلکم نفسم خدایا به خاطر گل دختر ازت ممنونم.

سلام عمر و وجودم،عسلکم خوبی؟ شیطنتهات خوبن سلام بهشون برسون تو این چند ساعت که ازت دورم دیروز سر راه اداره قدری خرید کردم و بعد اومدم پیش تو جون جون که دید وسیله دستم هست رسوندمون خونه اونجا هم اول کمی غر زدی آخه فکر کردی قرار بری دد اما خوب من مشغولت کردم با اسباب بازیهات و باهم دالی بازی کردیم اما خواب همچنان مقاومت تا اینکه بالاخره لالا فرمودید راسسسسسسسسستی دیدی دیدی گفتم از زیرش در میرم از زیر چی؟ دکتر رفتن دیگه ! آخه شما دیر خوابیدی در نتیجه وقت رفتن من به دکتر گذشت از طرفی مامان جون جون هم کار داشت و نمیتونستم تو رو بهش بسپارم اینه که قید رفتنو زدم طرفای ساعت 9 شب دیگه بهانه گیری میکردی رفتی وایسادی پشت در و میکوبیدی به در و مدام میگفتی دد دد د دد منم نفهمیدم وسایلت رو چطوری جمع کردم و رفتیم خونه جون جون البته اونجا هم راضی نبودی چون دوست داشتی بری بیرون بری خوب دیگه جون جون و مامان جون جون رو که دیدی همه چی یادت رفت مامان جون جون بهت میگفت آرشیدا بع بعی کو، ( بع بعی عروسک دلخواه توئه و خیلی دوستش داری) تو با انگشتای قشنگت اسباب بازیهات رو نشون دادی و بعد رفتی آوردیش قربونت برم که اینهمه گلی دیروز داشتم کشوت رو مرتب میکردم تو هم با هیجان و ذوق اومدی و خیلی قشنگ یکی یکی لباسهات رو از توی کشو در آوردی و طبق عادتت پشت سرت پرتابشون کردی منم موندم نگاهت کردم و خنده ام گرفته بود دوست داشتم ازت عکس بگیرم ولی ترسیدم تکون بخورم دیدن این صحنه رو از دست بدم این بود که ترجیح دادم توی قلبم ثبتش کنم کمد خودم رو هم خواستم مرتب کنم اولش کمی مشغول شدی ولی بعد که دیدی من زیاد حواسم بهت نیست اومدی توی بغلم و پاهاتو بلند کردی که یعنی بغلم کن و بلند شو فدات بشم. داری خیییییلی نمکی تر از گذشته میشی نمیدونم چقدر دیگه میتونم تحمل کنم و تو رو محکم بغل نکنم. فسقلیه مامان.

خداجونم شکرت بخاطر این نعمتی که بهم دادی کمکم کن آنچنان که شایسته است تربیتش کنم تا مایه افتخاری باشه برای خودش برای من و همه خدایا سلامت برام نگهش دار که بعد از تو همه امید من در زندگی این فرشته ای که بهم عطا کردی.

آرشیییییییییییییییییییییییییییییییدا امروز چه روز خوبیه خیلی خوب یک ساعت و نیم پیش از ایران خودرو باهام تماس گرفتن ماشین مامانی رسییییییییییییییییییییییید هورااااااااااااااااااااااااااا هووووووووووووووووووووررررااااااااااا مبارک مبارک مبارک مبارکمون باشه نفسسسسسسسسسسسسسسسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اسراواسما
7 مهر 90 18:41
قند عسلم روزت مبارک باشه عزیزم
مامان محیا
9 مهر 90 11:32
مبارک باشه عزیزم
گیلدا
10 مهر 90 11:09
سلام مامان خانوم. به به چه نی نی نازی داری. خدا حفظش کنه. دختر منم یه روسری یا پتو می کشه رو سرش و از ته دلش جیغ می زنه و کلی کیف می کنه. از قول من ببوسش این نی نی نازت رو.