آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

شروعی دوباره

1390/7/12 13:33
نویسنده : مامانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم خوبی جیگری مامانی ؟ روز دوشنبه که دیروز باشه من توی اداره مشغول پاسخگویی به ارباب رجوعهای محترم بودم و همین طور که سرم پایین بود صدایی پایی شنیدم و گفتم بفرمائید سرمو که بلند کردم اهههههههههههههههه اگه گفتی دیدم بابایی اومده اداره اونم بعد از غیبت کبرایی که داشت خوشحال شدم و چون توی اتاق خودم تنها بودم نشستیم به حرف زدن تاااااااااااااااااااا آخر وقت که با هم اومدیم خونه جون جون که تو رو تحویل بگیریم همینطور که داشتم وسایلت رو جمع میکردم یه دفعه پویا صدام و کرد و گفتن خاله مامان جون جون رفتم تو آشپزخونه دیدم نشسته روی زمین و به کابینت تکیه داده سرش یه دفعه گیج رفته بود خیلی ناراحت شدم هر چی بهش اصرار کردم که بیا بریم کمنی دراز بکش قبول نکرد و گفت بلند حرف نزن که مهدی نفهمه بعد از مدتی اینجاست نمیخوام ناراحت بشه ولی بهر حال بابایی فهمید و هر چی بهش گفتیم ببریمت دکتر قبول نمیکرد و فقط حرف جون جون رو گوش میده تماس گرفتم باهاش و جون جون خودش رو رسوند و با عمو سیروس که پزشکه صحبت کرد و ایشون هم راهنمایی کرد و داروهایی که باید بخوره رو مصرف کرد و دراز کشید از بس مامان جون جون به خودش فشار میاره و حتما همه چی باید انجام بشه خدایا به همه پدر و مادرهای مهربونمون سلامتی عطا کن و در پناه خودت حافظ و نگهدارشون باش که ما بدون اونها هیچیم. دیگه موندیم تا کمی بهتر شد و بعد رفتیم خونه بابایی بعد مدتها برگشته بود خوش اومدی بابا مهدی ، بردمت حمامی و لا لا کگردی و منم چسبیدم به آشپزخونه و بعدش بابایی شبکار بود رفت سرکار و ما تنها شدیم کمی باهات بازی کردم

و در این خلال کارهامو انجام دادم با اعمال شاقه و بعد مهمان داشتیم بابایی هم مرخصی گرفت و اومد و تو هم اول کمی نق زدی چون خوابت میومد ولی بعد که رفتن خواستم بخوابونمت انگار نه انگار بهر نیمه شب خوابیدی گل دخترم شبت بخیر.

خدای مهربونم تمام دختر کوچولوها و پسرکوچولوها رو در پناه خودت حفظ کن.آمیییییییییییییییین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامن هلا
13 مهر 90 13:36
عزیزم سلام از اینکه سنبت به دخترم ابراز احساس کردی ممنون من و هلا هم آشیدا رو تحسین می کنیم و خیلی هم برایش بوس می فرستیم
مامان اسراواسما
13 مهر 90 16:27
سلام عزیزم !خسته نباشیمیگم چرا عکس تو وب قند عسل نمیزاری؟منم خوشگل خانومو ببینم