آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

سر من کلاه نمیره!!!

1390/7/17 10:23
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم خوبی عزیز مامان؟ دیروز از اداره که برگشتم اومدم سراغت داشتی بازی میکردی بغلت کردم و بوسیدمت و تو هم ابراز احساسات کردی قربونت برم بعد با مامان جون جون مشغول حرف زدن بودم و تو هم که در باز کمد رو دیدی سریع رفتی سراغ وسایل مامان جون جون و تا جایی که راه داشت بهم زدی تا اوضاع بدتر نشده رفتیم خونه سریع وسایلت رو آماده کردم و رفتیم حمامی کلی آب بازی کردی و شیطنت و بعدش بهت شیر دادم و خوابیدی منم پیش خودم حساب کردم که حسابی خسته ای و من وقت دارم که کارهامو انجام بدم تا دوش بگیرم و ناهار و عصرونه یکی شده رو بخورم شما بیدار شدی و چون خوب نخوابیده بودی شروع کردی به نق زدن بردمت پیش همسایه شاید بهتر بشی اما فایده نداشت اونجاهم قدری نق زدی اما دخترش که از مدرسه اومد اخلاقت بهتر شد برگشتیم خونه باهات بازی کردم تا باباییت از سرکار برگشت و باهات بازی کرد ومن به کارهام رسیدم بعدش رفتیم خونه مادربزرگت عمو حجت از مشهد برگشته بود و کلی واست لباس خوشگل آورده بود اولش فریادت به آسمون رفت ولی بعدش آروم شدی و مشغول بازی هرکاری کردن که بکشوننت طرف خودشون فایده نداشت حتی عمو رضا به قول خودش ماشین کنترلی 65000تومنی شو آورد و هی عقب عقب میبردش شاید به هوای اون بری نزدیک عمو حجت ولی تو فهمیدی قضیه چیه و یه خنده معنی داری کردی و پریدی تو بغلمون هممون خنده مون گرفت چون از خنده ات رتاحت میشد فهمید که میگی فکر می کنید میتونید سر من کلاه بذارید قربونت برم ماشاالله به جونت عسلک بعدش عم کمی توی خیابون دور خوردیم و برگشتیم خونه لباسهاتو عوض کردم و تو از خستگی خوابت برد شبت بخیر فرشته کوچولوی من  .

خدای مهربونم ، کوچولوی نازنین من قلبش پاک و صاف و سفیده ، این صفای قلب و معصومیت رو براش همیسشه و همیشه حفظ کن و در پناه خودت نگهش دار و نذار ناپاکیهای این دنیا کوچکترین اثری بر روح و روان نازنینش بذاره خدایا دخترم و همینطور پاک و مطهر حفظش کن. خدایا از ناپاکیها و آلودگیهای این دنیای پر از نیرنگ و بدی و پر از سیاهی دورش کن. ممنون خداجونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رادین
19 مهر 90 12:38
آرشیدا جان روزت مبارک