آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

مهمونی و خستگی

1390/7/20 9:17
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی موگولی مامان سلام خوبی نفسم؟ قربون اون شیطنتهات که آدم نمیدونه بخنده، عصبانی بشه، جیغ بکشه! دیروز مامان جون جون میخواست بره بانک بنده مرخصی ساعتی گرفتم که یه ساعتی کارش رو انجام بده و برگرده خوب ائلش با هم بازی کردیم یه ساعتی گذشت  خواستم بهت سوی بدم حس کردم شدید خوابت میاد منم سریع بهت شیر دادم و خوابیدی از طرف دیگه یه ساعت مامان خانوم شد دو ساعت و وقت رفتن به اداره گذشت چون تا من بخوام برم برسم دوباره باید برگردم هیچی موندمک تا بیدار شدی و بعد رفتیم خونه اونجا هم بهت سوپی دادم بعد بابایی اومد ناهار خوردیم بعد دیگه من باهات مشغول بودم تا ساعت 5 عصر منم رفتم کولر اتاق رو کمه بابایی خواب بود خاموش کردم در نتیجه بیدار شد در نتیجه منم تو رو گذاشت پیشش و خودم پریدم تو آشپزخونه چقدر میخوابی بابا بسه!! خلاصه تند تند ظرف شستم جمع و جور کردم و... بابایی شبکار بود وسایلش رو آماده کردم میخواست بره تو دیدی میخواد بره هی گفتی دد دد اونم مجبور شد ببردت بیرون دوری بخوری بعد که تحویلت گرفتم لباسهاتو عوض کردم ببرمت بیرون البته کمی خواب آلود بودی ولی خبری از خواب هم نبود با مامان جون جون و خاله رفتیم بیرون خواستیم لباس بگیریم تا من خواستم پرو کنم وایییییییییییییییییییی یک جیغ و دادی راه انداختی با تمام قدرت جیغ میکشیدی البته قدری خسته بودی ولی انگار بد جوری خسته و بی حوصله بودی من که نفهمیدم چطور از پرو بیرون اومدم و بغلت کردم بعدش هم که برگشتیم خونه بشدت خوابت میومد ولی باید میرفتیم خونه مادربزرگت با مامان جون جون و جون جون رفتیم عمو حجت هم که نشسته بود پیشت و ازت عکس میگرفت موقع برگشت دیگه خواب تا حدی از سرت پریده بود خونه کمی بازی کردی ولی بعدش خوابت برد شب بخیر خوشگل خانوم خدا پشت و پناهت باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محیا عظیمی
20 مهر 90 9:09
سلام امیدوارم همیشه خوش باشید
ظروف نگه داری فرش بگ
23 مهر 90 9:22
میوه ها و غذاهای خود را کاملا سالم به صورت طولانی مدت نگه داری کنید. ـیا شما وقتی میوه داخل یخچال می گذارید بهد از 2 روز خراب میشه ولی با فرش بگ دیگه بعد از چند هفته هم خراب نمی شوند.