آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

دایی و پسر خاله !!!!!

1390/8/20 16:16
نویسنده : مامانی
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

مجددا در یک عملیات سریاوه !! سکان وبلاگ رو بدست گرفتیم!! هورااااااا!!!نیشخند

خب تو بگو پویا چی بنویسیم......

بچه می گه چه میدونم!!! 

پسر خاله آرشیدا اگه گفتین کیه.......

بله اون کسی نیست جز.......

 

اینم خان دایی جان......

البته من خیلی خوشتیپ ترم ولی خب اکشال نداره..........

اینم لابد آرشیداست........

 

الان که داریم اینا رو می نویسیم آهنگ بندری گوش میدیم......

مسئولیت این عملیات موفقیت آمیز رو پویا به عهده می گیره و من فقط حکم یه همکار رو داشتم که راه رو از چاه بهش نشون دادم...!!!!

راستی از جانب خودم و پویا تولد آرشیدا رو خدمت عموم هوطنان عزیز تبریک عرض می کنم....تازشم امروز تولد خودمهههههههههههه!!!!

تولدم مبارک!!  اینم کیکم..... خب فعلا خداحافظ.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابای مهرسا
21 آبان 90 0:01
سلام ممنون از حضور گرم شم راستی عکس تو وب عکس مهرسا نیست
بابای مهرسا
21 آبان 90 0:06
سلام در مورد کلیپ من این کلیپ رو با گوشیم(نوکیاx7) درست کردم دوست داشتید بگید تا انجام بدم
مامان تارا و باربد
22 آبان 90 18:20
سلام به عسلي خانم تولدت مبارك باشه. اگر چه اينروز ها همه در اداره به آرشيدا فكر مي كنن با شنيدن صداي قشنگش ولي خوب برامون حسابي تنوعه. گل نازم اميدوارم هميشه سلامت و شاد و موفق باشي .برات بهترينها رو آرزو دارم. دليل اينكه تو پست قبلي برات نظر گذاشتم اينه كه نظرات پست آخر باز نميشد.
مامان ماهور
22 آبان 90 18:54
تولدت مبارك عزيزم واست آرزوي خوشبختي دارم
رادین کوچولو
23 آبان 90 2:28
سلام تولدتون مبارک
مامان مهراد
23 آبان 90 16:47
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عیدتان مبارک
سارا
30 آبان 90 19:29
سلام مامان مهربون خوبيد؟كوچولوتون خوبه؟
من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحالم مي كنيد با حضورتون


سلام سارا جون نمیدونم چرا نمیتونم وارد وبت بشم علتش چیه؟
سارا
6 آذر 90 18:34
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟
من واسه ني ني جونم يه وبلاگ درست كردم خوشحال مي شم بياي
راستي با اجازه لينكتونم كردم



عزیزم به وبت سر زدم و برات نظر ددم نمیدونم دریافت کردی یا نه آخه به من تأییدیه نداد امیدوارم دریافت کرده باشی میبوسمت